Dogodki in Novice

Delavnica: Facebook oglaševanje

Podjetniški inkubator Bela krajina vabi na delavnico »Facebook oglaševanje« ki bo v torek, 2. aprila 2019, ob 15. uri, v predavalnici enote Stratus (Ul. heroja Stariha 19, Črnomelj).

Po delavnici vam bo poznana uporaba orodja za upravljanje oglasov Facebook Ads Manager, znali boste izbrati prave cilje kampanje, postaviti celotno strukturo oglaševalske akcije, določiti ciljna občinstva, ki vam bodo prinašala konverzije, kreirati audience za izvajanje akcij ponovnega trženja (remarketing), se naučili kako sestaviti in napisati oglase, ki prodajajo, znali analizirati akcije in jih tudi optimizirati.

Na delavnici Facebook oglaševanje bomo med drugim poiskali odgovore na vprašanja kot so: kako se lotiti oglaševanja na Facebooku, kako narediti pravilno strukturo kampanj, kako prikazovati oglase relevantnim ciljnim skupinam, kako se lotiti remarketing oglaševanja, kako pripraviti učinkovite oglase, kako avtomatizirati oglaševanje, kako meriti uspešnost oglaševanja, kako optimizirati kampanje, itd.

Podrobneje bomo obravnavali:

  • struktura oglaševalskega računa (kampanje, ad seti, oglasi)
  • kreiranje oglaševalske akcije
  • kateri model zakupa izbrati
  • uporaba Power Editorja
  • kreiranje ciljnih občinstev
  • možnosti targetiranja oglasov
  • kreiranje učinkovitih oglasov
  • merjenje, analiza in optimizacija oglaševalskih akcij

Udeležba na delavnici je BREZPLAČNA*, drugače vrednost delavnice znaša 75€ + DDV. Število mest je OMEJENO, zato je potrebna obvezna prijava: https://goo.gl/forms/s2KSTuKd4ORxkbdk2

Predavatelj: Mag. Radoš Skrt je eden vodilnih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing v Sloveniji ter redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga.

V okviru svojega podjetja Nasvet.com ponuja poleg optimizacije spletnih strani tudi storitve Facebook in Google AdWords oglaševanja, organiziral pa je tudi že več kot 50 seminarjev s področja internetnega marketinga (več na http://seminarji.nasvet.com). Od leta 2007-2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna. Rezultat njegovega 20 letnega preučevanje teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 170 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro.

Radoš Skrt je od leta 2016 tudi mednarodno certificirani DIMAQ master trener. Njegovo podjetje Nasvet.com ima že vrsto let status Google Partner ter pridobljene naslednje Googlove certifikate: Search Advertising, Mobile Advertising, Video Ads, Display Advertising, Shopping, Digital Sales.

Kontakt za dodatne informacije: Alenka Tomašič, alenka.tomasic@ric-belakrajina.si


*Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.