Dogodki in Novice

Kako najdemo kupce za uspešno prodajo B2B - akcijski načrt (2. del)

Se kot podjetnik sprašujete, kaj vse morate vedeti o poslovnih kupcih, preden začnete s prodajo lastnih izdelkov ali storitev? Tuhtate, kdo so vaše ciljne skupine kupcev in kako pripraviti učinkovit nagovor za t.i. raziskovalni telefonski klic? Bi radi na sestanku s potencialnim kupcem napravili dober vtis? Se zalomi, ko ne veste, kako ravnati s kupci, ki jih vaš izdelek ali storitev ne zanima?

Kdaj: 11. september ob 15:00

Kje: Podjetniški inkubator Bela krajina, enota Stratus (Ulica heroja Stariha 19, Črnomelj)

Na delavnici s predavateljem Juretom Habbejem boste dobili odgovore na ključna vprašanja in pripravili akcijski načrt, s katerim se boste pripravili na uspešno B2B prodajo!

4 ure trajajoča delavnica vam bo podala tudi nova znanja, da ugotovite:
- katere so vaše ciljne skupine kupcev in katere ključne potrebe kupcev rešuje vaš izbrani izdelek ali storitev,
- kako pripraviti učinkovit nagovor in po telefonu ugotoviti, ali je kupec naša prodajna priložnost,
- kakšna je formula za pripravo predstavitvenega elektronskega sporočila,
- kdaj se s kupcem dogovoriti za sestanek in kako ga izpeljati,
- kako ugotoviti, kaj je kupec pripravljen kupiti in za kakšno ceno,
- kako odreagirati na nezainteresiranega kupca.

Cilj delavnice je:
- izdelava akcijskega načrta za uspešno iskanje prodajnih priložnosti z elektronsko pošto in po telefonu ter
- več prodajnih priložnosti in boljši prodajni rezultati.

Delavnica je namenjena vsem, ki jih zanima razumevanje poslovnih kupcev ter predvsem iskanje odgovorov na vprašanja: zakaj, kaj, kako, kdaj in pri kom poslovni kupci kupujejo.

*** *** *** *** ***
PREDAVATELJ: JURE HABBE

Jure Habbe se s trženjem in prodajo B2B ukvarja več kot petindvajset let. Na podlagi lastnih izkušenj je napisal prodajni priročnik z naslovom »Uživajmo v prodaji« (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje« (2016).
Pomaga vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje. Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, predavatelj posveča pozornost pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.
Več informacij: www.uspesnaprodaja.si.

*** *** *** *** ***
Udeležba na delavnici je BREZPLAČNA. Število mest je OMEJENO na 10, zato je potrebna obvezna prijava na e-mail kristian.asani@ric-belakrajina.si

Kontakt za dodatne informacije: Kristian Asani, kristian.asani@ric-belakrajina.si

*** *** *** *** ***
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.