Dogodki in Novice

Nadaljevalna delavnica: 4 obvezni elementi blagovne znamke

PI Bela krajina organizira 23. aprila 2019 ob 12:00, v enoti Stratus, interaktivno in praktično 4-urno nadaljevalno delavnico o blagovni znamki.


Imate kakovostno storitev ali izdelek, primerno ceno, ustrezne distribucijske kanale, uspeha pa še vedno ni? Bistvo se skriva v pravilni predstavitvi in komunikaciji.


Na trgu v sodobnem svetu je nemogoče uspeti brez domišljenega tržnega komuniciranja, ki vplivajo na prepoznavnost in prodor blagovne znamke.

Predpogoji za prepoznavnost:

  • strokovno zasnovana blagovna znamka s pravim imenom
  • pozicijski slogan
  • celostna grafična podoba
  • najpomembnejše – močna zgodba!


Predpogoj za prodor na trg in obstoj pa je strateško zasnovana uporaba sodobnih tržno-komunikacijskih kanalov in prijemov (storytelling, družbena omrežja, digitalni marketing idr.).

Več o tem na ponovnem srečanju s predavateljico Vojka Žgavec Clemenz, ki je strokovnjakinja s področja tržnega komuniciranja. Je lastnica in direktorica podjetja Ideje, koncepti in zgodbe, komunikacijska strateginja z dolgoletnimi izkušnjami, večkrat nagrajena kreativna direktorica, predavateljica na Fakulteti za dizajn, tekstopiska, so-lastnica in so-avtorica lastne blagovne znamke Mmm Beatrice.

V vednost zainteresiranim:
- udeležba je BREZPLAČNA*
- vrednost delavnice 75 €
- število mest je OMEJENO
- obvezna predhodna PRIJAVA: forms.gle/iacAwMHf6GRGFe9V6
- termin: 23. 4.

Info: Kristian, kristian.asani@ric-belakrajina.si



* Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.