Vabljeni na spletno delavnico Upravljanje projektov in nefinančne rasti podjetja v času krize ter po njej, ki bo potekala v dveh delih in sicer:

  • 1. del: UPRAVLJANJE PROJEKTOV (sreda, 21. 4. | 12:00-15:00)
  • 2. del: NEFINANČNA RAST PODJETJA (sreda, 28. 4. | 12:00-15:00)

Prvi del se nanaša na pomembnost vodenja projektov že od začetka nastanka podjetja in kako to vpliva na razvoj organizacijske kulture. Drugi del pa je namenjen nefinančni rasti, vplivu na organizacijsko kulturo, poslovanje, ljudi, vodenju poslov in ostalo. Prvi in drugi del se med seboj povezujeta in sta v delih zastavljena kot interaktivna delavnica.

Delavnici sta namenjeni podjetjem ali potencialnim podjetnikom, kateri se že srečujejo z rastjo. Delavnica je zanimiva tudi za podjetja, ki zaposlujejo prve zaposlene, ki niso lastniki ali spreminjajo svoje delovanje.

Delavnici bo vodila Tjaša Tomšič, izkušena vodja projektov, projektne pisarne in strateških projektov. Poleg bogatih izkušenj iz projektnega vodenja, je njeno področje dela tudi uvajanje sprememb v podjetja. Njene izkušnje segajo v področja IT, retaila, kadrovskih projektov, idea management, logistike, nastanitev, gostinstva, wellnessa in drugam. Na svoji poslovni poti je sodelovala z različnimi podjetji. Tako malimi kot tudi mednarodnimi korporacijami.

VSEBINA:

  1. DEL – UPRAVLJANJE PROJEKTOV:
  • Teorija vodenja projektov.
  • Zakaj prevzamemo različne vloge in katere?
  • Po kateri metodologiji naj vodim projekte?
  • Vse je lahko projekt!
  • Projekt vs. Business as usual
  • Zakaj je vodenje projektov pomembno že od nastanka podjetja?
  • Osebna organizacija.
  • Organizacija tima.
  • Vloga in posledice komunikacije (praktični primeri).
  • Kako vodim projekte v nepredvidljivem okolju?
  • Kaj smo se naučili v zadnjem letu?

2. DEL – NEFINANČNA RAST PODJETJA:

Priložnosti in pasti nefinančne rasti podjetja

  • Zakaj in kako podjetje raste?
  • Postavljanje temeljev rasti
  • Kaj pomeni rast za lastnike/vodje?
  • Kaj pomeni rast za trenutne in bodoče zaposlene?
  • Z rastjo se spremenijo tudi vloge
  • Samokritika – kaj rad počnem in v čem sem dober?
  • Zakaj misliti na organizacijsko kulturo že zelo zgodaj?
  • Uporaba vrednot za lažje delo
  • Definicija in optimizacija procesov
  • Strah pred birokratizacijo in izgubo svobode
  • Pomen in posledice komunikacije

Odzivi podjetja v nepredvidljivem okolju

  • Kdaj lahko na nepredvideno situacijo reagiram najbolje?
  • Prevzemanje odgovornosti
  • Kratkoročno vs. dolgoročno razmišljanje
  • Kje smo in kakšne so naše možnosti?
  • Sprejemanje odločitev (orodja)
  • Pomen vrednot in organizacijske kulture
  • Kako spremembe vplivajo na zaposlene?
  • Kdo ima največ idej?
  • Kaj pa, če ne morem več plačevati zaposlenih?
  • Praktični primeri odzivov podjetij na trenutno situacijo.

Spletna delavnica je BREZPLAČNA, je pa OBVEZNA PRIJAVA.

PRIJAVA:  https://zoom.us/meeting/register/tJIsf-GoqT8vGNTh7jjMp-QzdEzHBGwZ19Cz

*********************
Dogodka sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«