V sredo,  21. 9.2022, smo v okviru tematskih dogodkov in izobraževanj v projektu SIO zaključili sklop predavanj s skupnim imenom UDO Akademija – Upravljalec družbenih omrežij, ki smo jih izvedli v sodelovanju s podjetjem Medijski Partner d. o. o. Program je zasnovan tako, da družbena omrežja umesti v celovito marketinško-prodajno strategijo in v splošno delovanje podjetja. 16 udeležencev je uspešno zaključilo celoten sklop, od tega se jih je 10 odločilo, da bodo skupaj z mentorico pripravljali zaključno nalogo – Osnutek strategije nastopa na družbenih omrežjih za njihovo podjetje. Z izdelano zaključno nalogo bodo pridobili tudi DIMAQ strokovni certifikat s področja digitalnega marketinga.

V devetih srečanjih so udeleženci spoznali osnove marketinga, umestitev družbenih omrežij v podjetje in organizacijo ter osnove priprave strategije nastopa na družbenih omrežjih. Udeleženci so iz malo drugačnega zornega kota spoznavali platforme družbenih omrežij – Facebook, Instagram, Tik tok, Analitiko in oglaševanje na Facebooku in Instagramu, Youtube ter LinkedIn. V vsebinskem sklopu o zagotavljanju in pripravi vsebin pa so smo se posvetili pripravi videov, fotografij ter tekstopisje.

Predavatelji so bili vrhunski slovenski strokovnjaki s posameznih področij. Udeleženci so bili najbolj zadovoljni s predavanjem o uporabi Instagrama, pripravi in obdelavi fotografij, uporabi Tik toka, analitiko in oglaševanjem na Facebooku in Instagramu ter ustvarjanjem besedil. Vse omenjene vsebine bi si želeli v bodoče tudi podrobneje obravnavati.

Z organizacijskega vidika so bili udeleženci najbolj zadovoljni z obveščanjem in komunikacijo, pa tudi z gradivi ter vzdušjem in odnosi med njimi. Najmanj zadovoljni so bili sicer s prostorom in opremo, tako da že z nestrpnostjo pričakujemo nove prostore inkubatorja. Ti nam bodo omogočili, da bomo take in podobne dogodke izvajali na najvišji ravni ne samo po vsebinski in organizacijski plati, temveč tudi s prostorskega in tehničnega vidika.